Bolluk, Bereket, Kuantum Olumlamaları

Ben bir para mıknatısıyım. Tüm güzelliklere kendimi açıyorum. İçimdeki sıcak enerjiyi evrene yayıyorum.
Evrenin bana sunduğu bolluk ve bereketi arzu ediyor ve kabul ediyorum. Ben bolluk ve bereket içinde yaşamayı hak ediyorum.

Ben….(İSMİNİZ) maddi ve manevi zengin olmayı tercih ediyorum. Zengin olma fırsatlarını değerlendiriyorum. Ben iyi bir insanım. Ben güçlüyüm ve yeteneklerimin farkındayım. İyi ve güzel şeyleri haketmem için olduğum gibi davranmam yeterli. Hayat benden yana kendi gerçek çıkarlarım, temelde herkesin de üstün çıkarıdır. İsteklerime kolayca ulaşırım. Zenginlik benim doğal halimdir. Zengin olmak benim için çok kolay. Ben bolluk ve bereket içinde yaşamayı seçiyorum. Zenginlik güzeldir; zenginliğimi her geçen gün arttırıyorum. Önüme çıkan her fırsatı değerlendiriyorum. Kendimi seviyor ve saygı duyuyorum. Ben ... (İsminiz) zengin olmaktan keyif alıyorum. Finansal özgürlüğümü ilan ediyorum. Kişisel gelirimi arttıracak her fırsatı yakalarım. Ben güçlü ve hırslı bir insanım. Bolluk ve bereketi arzulamak güzelliği arzulamaktır. Ben bir para mıknatısıyım. Zenginliğe giden yolda, hızlıca koşarım. Parayı sevdiğimi kabul ediyorum. Para en büyük dostumdur. Hedeflerimi büyütüyorum. Benim param değerlidir. Zengin Olmaya Layığım. Sağlam maddi temeller yaratmaya devam ediyorum. Zengin, sağlıklı, evli, çocuklu, huzurlu, mutlu bir insan olmak, bana zevk veriyor. Paraya ulaşmak benim için çok kolay. Zengin olarak kişisel amaçlarımı ve sorumluluklarımı kolayca gerçekleştiriyorum. Zenginliğimle sevdiklerimi de mutlu ediyorum. Ben zenginliği doğam gereği hak ediyorum. Zenginliği tüm sevgimle kabul ediyorum. Kendime güveniyorum. Sonsuz yeteneklerle donatılmış, ruhsal bir varlığım. Bolluk ve bereket içinde yaşamaktan keyif alıyorum. Zenginliği tercih ediyorum.
(Alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder