21 Gün Olumlama


Bugün 1 Ocaktan itibaren başlayan ve 21 gün sürecek bir olumlama  yayınlıyorum. Umarım  her gün yapabilirim. İhtiyacı olan herkesin faydalanmasını diliyorum.

Kovulmuş Şeytan’ın şerrinden Allah’a sığınırım.
Rahman ve Rahim Olan Allah’ın Adı ile..
“Bismillahirrahmanirrahim.Lâ ilâhe illallâhu vallâhü ekber,lâ ilâhe ilâllahu vahdehû lâ şerike leh,lehül mülkü,ve lehülhamdü ve hüve alâ külli şey’in kadir,lâ ilâhe illâllahu ve lâ havle velâ kuvvete illâ billâh.”
Yarattıklarının sayısınca,zatını hoşnut edecek kadar,arşının ağırlığınca ve kelimeleri sayısınca yüce Allah’ı hamd ile tesbih ederim.
Şanslı bir insan olmaya ve şansımın bana her durumda yardım etmesine niyet ediyorum.
Hayatımdaki,zihnimdeki ve enerji alanımdaki tüm negatif enerjilerin temizlenmesine,arınmasına niyet ediyorum.
Bana bilinçli bir şekilde zarar verebilecek ve hayatımı kötü etkileyebilecek tüm insanların kolaylıkla hayatımdan uzaklaşmalarına niyet ediyorum.
Ben Geçmişi,geçmişimdeki herkesi ve kendimi sevgiyle affediyorum ve serbest bırakıyorum.
Hayatıma sadece iyi insanları kabul ediyorum,tamamen güvendeyim ve korunuyorum.
Ne zaman yardıma ihtiyacım olsa,doğru ve yardımsever insanları hayatıma çekiyorum.
Yaşamdan almam gereken dersleri bana mutluluk veren şekilde alıyorum.
Doğru kararlar vermeyi,doğru seçimler yapmayı ve doğru insanlara güvenmeyi seçiyorum.
Kendimi yenilikler yapmaya hazır hissediyorum.
Karşıma harika fırsatların çıkmasına ve bunları en iyi şekilde değerlendirmeye niyet ediyorum.
Ben refahı,mutluluğu ve sevilmeyi hak ediyorum. Hakkım olan refahı,mutluluğu ve sevgiyi hayatıma davet ediyorum. 
Mutlu ve sevgi dolu bir evliliğimin olmasına niyet ediyorum.
Ben çok değerliyim,kendi değerimi biliyorum ve kabul ediyorum. 
Başarılı olduğuma inanıyorum ve başarılarım için kendimi kutluyorum.
Mutlu ve keyifli bir hayat sürdürmeyi seçiyorum.
Ben Zehra Bolluk ve bereket içinde yaşamayı seçiyorum.Allah'tan bana gelen zenginliği sevgiyle kabul ediyorum,kabul ettiğim bu zenginlik için Allah'a sevgilerimi gönderiyorum. Refah içinde yaşamaya tüm kalbimle niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için teşekkür ediyorum. 
Ben maddi rahatlık,bolluk ve bereket içindeyim. Evren bolluk içinde ve evrenin bolluğu bana zahmetsizce akıyor.
Kendim olmayı seçiyorum böylece yaşamımı keyifle,neşeyle ve güvenle sürdürürüm.. kendi mükemmelliğime yaptığım bu yolculukta Allah'ın beni koruyup kolladığının,beslediğinin farkındayım.. şükürler olsun.
Kendimi onaylıyorum ve bu benim için yeterlidir.
Her geçen gün ruhsal,bedensel,akıl olarak daha da iyi olmayı ve sağlığımın mükemmel olmasını seçiyorum. Sağlığımı korumayı ve sağlıklı olmanın tadını çıkartmayı kabul ediyorum. 
Hayatımı sevgi ve güzellik enerjisi ile dolduruyorum. Allah'tan bana gelen sevgiyi mutlulukla kabul ediyorum ve sevgi içinde bir hayat sürmeye niyet ediyorum. 
Ben Zehra Geleceğimde herşeyin iyi olduğunu bilerek güven ve huzurla ilerliyorum.Ben emin ellerdeyim. Her an her yerde güven içindeyim.
Gönlüme,yaşadığım hayata uygun,beni sevip bana saygı duyan,benim de sevip saygı duyduğum,beni mutlu eden,benim de mutlu ettiğim eşim,hayat arkadaşım bana geliyor. Çok mutluyum. Ben güzelim,akıllıyım,değerliyim,eşimde bunların farkında,beni takdir ediyor,destekliyor,güveniyor. İkimizin de birbirimize olan sevgisi her gün katlanarak artıyor. Allahım beni böyle güzel bir evlilikle taçlandırdığın için Sana şükürler olsun,çok teşekkür ederim.
Ben eşimle evliliğimizin mutlu ve uyumlu olmasını seçiyorum. Ben eşimi sevmeyi ve onu desteklemeyi kabul ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder