Günlük Seçimlerim

mutluluk

Bugün sağlıklı olmayı ve sağlığımı korumayı seçiyorum.
Bugün mutlu olmayı ve insanları mutlu etmeyi seçiyorum.
Bugün harika bir gün yaşamayı seçiyorum.

Bugün kendimi sevmeyi ve kendime güvenmeyi seçiyorum.
Bugün olumlu düşünmeyi ve olumlu konuşmayı seçiyorum.
Bugün dengede ve huzurlu bir gün yaşamayı ve başka insanlara da huzur vermeyi seçiyorum.
Bugün doğru kararlar vermeyi ve doğru zamanlarda doğru yerlerde olmayı seçiyorum.
Bugün gerçek gücümü görmeyi ve gücümü doğru olarak kullanmayı seçiyorum.
Bugün sahip olduklarım için şükretmeyi seçiyorum.
Bugün şanslı olmayı ve şansımı iyi kullanmayı seçiyorum.
Bugün değişimi kabul etmeyi ve hayrıma olan değişime izin vermeyi seçiyorum.
Bugün refah içinde yaşamayı ve zenginleşmeyi seçiyorum.
Bugün yeni fırsatları hayatıma kabul etmeyi seçiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder