Dünyanın En Başarılı Otomobil Tasarımcısı Türk Erbakan Malkoç

dünyanın en basarılı otomobil tasarımcısı


İstanbul Üniversitesi Liderler Zirvesindeki konuşmasına 'Hamd alemlerin Rabbı olan Allah'a dır' sözü ile başlayan


ve bu yüzden ilk saniyeden hayranlığımı kazanan, sonrasında hayat hikayesi ve karakteriyle ve öğrencilere verdiği harika öğütler ile hayranlığımı daha da pekiştiren ve en son da 'ben kürdüm ama vatanımın bir avuç toprağı için canımı verecek bir Türk'üm ' demesiyle de bana işte budur dedirten ülkemizin dünyaca tanınan ve biz tarafından bilinmeyen (ben bilmiyordum:) başarılı üreticilerinden birisi Allah böyle Türklerden razı olsun başarılarını daim etsin inşallah.

Avrupa'da Çılgın Türk Dedikleri Tasarım Sihirbazını Türkiye'de kaç kişi tanıyoruz?

İlkokul mezunu,tamirci çıraklığından; dünyanın en iyi otomobil tasarımcısı ünvanını almaya giden başarılı Erbakan Malkoç, ezber bozuyor. Helal olsun.Herkese örnek olması ülkemizden çıkan başarılı insanların artması dileğim ile teşekkürler Erbakan Malkoç.

Erbakan Malkoç'un ünlü tasarımlarından bir tanesi #uzayan #otomobili videoyu tıklayarak izleyebilirsiniz.
Dünyanın en zenginlerine otomobil üreten kişi bir Türk ve üretimi Türkiye'de yapıyor. 'Her gece ülkem için ne yapabilirim diye düşünüyorum' diyen bir insan. 
Erbakan Malkoç Mercedes'in dünyadaki tek yetkili 'kişiye özel mercedes üreticisi'.
Avrupa'nın En İyi Otomobil Tasarım Ödülü sahibi.
ABD'nin en prestijli ödüllerinden biri olan' Dünyada Otomobil Tasarımında Teknolojiyi En İyi Kullanan Firma Ödülü' nün sahibi.

Ülkemizde yetişen ve üretimi ülkemizde yapıp ülkemize kazandıran, ülkesini çok seven başarılı iş adamını tebrik ediyorum.
 Her güne şükrederek başlayan Erbakan Malkoç, sık sık şükrediyor.
Küçük yaşta annesi ve babasını kaybetmiş, diğer kardeşleriyle beraber İstanbul'a abisinin yanına gelir. Çocukluğu yoksulluk ve acılar, dayak,zorluklar içinde geçmiş. 
''Her zaman hayallerim oldu, her gece hayalimi düşünerek uyudum, her adımımda herkes bana yapamazsın sen kendini kim sanıyorsun dedi ben hiçbirini takmadım yoluma devam ettim. Yeri geldi 20 saat çalıştım, yeri geldi sadece 1 saat uyudum'' dedi ve daha çok şey söyledi.Ne yazık ki hepsini yazamayacağım. Videolarını izlemenizi tavsiye ediyorum. Benim bugün üniversitede şahit olduğum konuşmasını bulursam buraya eklerim.
Başarılı olmak isteyenlerin örnek alabileceği bir insan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder