Hayal Kurmaktan Kim Zarar Görmüş ki

Kovulmuş Şeytan’ın şerrinden Allah’a sığınırım.
Rahman ve Rahim Olan Allah’ın Adı ile..


Gönlüme,yaşadığım hayata uygun,beni sevip bana saygı duyan,benim de sevip saygı duyduğum,beni mutlu eden,benim de mutlu ettiğim eşim,hayat arkadaşım bana geliyor. Birbirimize güveniyoruz,geçmişi geleceği değil bugünü yaşıyoruz. Yan yana el ele yürüyoruz. Her gün sarılıyoruz. Birbirimizin gözlerine sevgiyle bakıyoruz. Birbirimizin düşüncelerine,isteklerine saygı duyuyoruz. Birbirimizin değerini biliyoruz. Birbirimizi olduğu gibi kabul ediyoruz. Birbirimizi her konuda destekliyoruz. Birbirimize hem bu dünya hem de ahiret için yararlıyız. Beraber namaz kılıyor,camilere gidiyoruz. Kültürlü,zeki,sadık,vefalı,çalışkan,anlayışlı,iyi kalpli,bana karşı tutkulu. Ben bu özelliklere sahibim o da öyle çok şükür.  Çok mutluyum. İkimizin de birbirimize olan sevgisi her gün katlanarak artıyor. Allahım beni böyle güzel bir evlilikle taçlandırdığın için Sana şükürler olsun,çok teşekkür ederim.


(içsesnot: böyle bir şey olursa mucize olur,mucize ise ancak filmlerde ve romanlarda olur diye düşüne düşüne yazdığım şeyden ne fayda gelecekse:)

Bu yazıyı yazmamın üzerinden neredeyse 2 yıl geçmiş. Mucize olmaz diye yazdığım bu hayal gerçekleşmiş istediğim özellikte hayat arkadaşım gelmiş.. Mucize olmuş hayatımda çok şükür. Demek ki hayal deyip geçmeyelim Rabbimden ne istersek veriyor. Maşallah sübhanallah. Rabbim daim etsin daha da güzelleştirsin inşaAllah. Hamd alemlerin Rabbi olan Allah'a dır. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder