Hakkın Olanı Almak İçin Olumlama


Ne olduğun,ne yaptığın değil ne konuştuğun,nasıl göründüğün önemli olan iş dünyasında havalı olmaya,hakkım olanı almaya niyet ediyorum.

Kovulmuş Şeytan’ın şerrinden Allah’a sığınırım.
Rahman ve Rahim Olan Allah’ın Adı ile..
Kem gözlerden,kötülerin şerrinden ve haksızlığa uğramaktan Allah'a sığınıyorum.
Emeğimin karşılığını fazlasıyla almaya niyet ediyorum. Çalışıyorum ve patronlar hakkımı veriyor. Patronlarım değerimin farkında,beni kaybetmek istemiyorlar. Patronlarım ve çalışanlar mütevazi olduğumu biliyorlar o yüzden görünüşüme göre beni değerlendirmiyorlar. İşimde çok iyi olduğumu üstüne bir de iyi karakterli olduğumun farkındalar. Patronlarım yaptığım işin sonuçlarının güzelliğinin farkında. Patronlarım onlara kazandırdığım aşırı paranın bir kısmını da bana vermekten mutlu oluyorlar. Bana iyi çalışma imkanı sunuyorlar. Ne de olsa yapıyor diye üzerime aşırı iş yüklemesi yapmıyorlar birden aşırı beklenti içine girmiyorlar. Patronlarım benden gerçekçi beklenti içindeler. İşyerimde huzurlu ve mutluyum ve hakkım olanı alıyorum. Gözü gönlü tok iyi patronlarla çalışıyorum. İyi insan olan patronlarla çalışıyorum. Profesyonel,işini iyi yapan personelle çalışıyorum. İşyerimde yemekler güzel. Ofisim temiz,havadar ve kullanışlı.Patronlarım maddi ve manevi olarak hakkımı veriyorlar. Ben işimde çok iyiyim bunun karşılığını fazlasıyla şahsi olarak da alıyorum.

Bunları söylediğim gün gelecek inşallah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder