Çocuk Demek


Anne veya babaysanız ne mutlu size. Bir de çocuğunuz sağlıklıysa üstüne bir de hayırlıysa yatıp kalkıp şükredin.


Çocukları çok severim... Çocuklar konusunda ne hissettiğimi bir tek benimle aynı durumda olanlar anlar. Allah'a her halükarda hamd olsun.

Herkesin bir sınavı var. Baktım ki çocukları gördüğümde çok duygulanmaya ağlamaya başladım birkaç yıldır onlardan uzak durmaya çalışıyorum ama belki de acının üzerine gitmeli,büyük ihtimalle doğru kişi hayatıma girmeyecek girse bile bu saatten sonra benim gücüm yok(veya ben hayatımda birisini istiyor muyum ondan bile emin değilim)  dolayısıyla anne olamayacağım. Oysa ki benden iyi bir anne olurdu.  Her halükarda Allah'a hamd olsun. Rabbim neye ihtiyacım olduğunu Sen daha iyi bilirsin kendimi Sana emanet ediyorum. 

Çocuk,cennet nimetlerinden biridir
Çocuk kokusu,cennet kokularındandır
Çocuk sevgisi,Cehennem ateşine karşı perdedir 
Çocuklara iyilik etmek,Sıratı geçmeye sebeptir Onlarla beraber yiyip içmek,Cehennemden kurtuluştur 
Cennetteki "Sevinç sarayı"na,ancak çocukları sevindirenler girer





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder